Ja, jag hann...

..att träffa M en sväng och fika med honom, vi gick på Lilla Cafét och fikade. När vi hade fikat och M hade fått prata av sig lite var det dags för honom att gå tillbaka till arbetet.
Jag satt kvar på fiket och tog en påtår och läste klart tidningen, sedan gick jag förbi hos vår kompis korvgubben S, givetvis var jag tvungen att stoppa i mig nån varmkorv.
Åkte sedan hem för att plocka iordning lite innan det var dags för att åka på jobbet, kom på jobbet tidigt som vanligt och en av mina arbetskompisar hade gjort äppelkaka och vaniljvisp som hon bjöd på, väldigt gott.
Hade fått en påminnelse om en betalning som jag missat så jag har fixat den nu,  hoppas inte att det leder till några extra kostnader.
Har även fått veta att det skall vara fest ikväll och att de tror att jag ska vara med, men jag vet inte, jobbar ju ända till klockan 22:15, känns lite sent att gå ut då, tycker jag som är gammal i alla fall.
Vi får väl se, om M och N hänger med så kan väl inte jag banga. får kolla om de är intresserade...
Nu måste jag snart börja att jobba igen, men jag försöker att återkomma lite senare, det är ju långt kvar av det här dygnet, så..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Hon var övertalningsbar :-D Men vi går ju inte i väg nå tidigt i allafall så det är ju lugnt! Vi lär väl sitta här tills framemot 12 ändå!

2008-09-05 @ 16:15:07
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Okey, det låter ju bra, men jag har ju inget att dricka, hoppas att N och M har nåt. Hoppas att M också ska med så jag inte blir ensam gubbe?



Kram

2008-09-05 @ 19:14:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0