Idol..

satt och fikade med syrran nu ikväll på jobbet och då började Idol, varför är det så att många personer som ställer upp där ej har någon självinsikt.
Tycker det är rent pinsamt när någon kommer in och ska sjunga och så låter det som du försöker att klämma en katt i dörren, nä fy fan.
Inte för att jag själv kan sjunga, men så mycket självinsikt har jag att jag aldrig skulle ställa upp på nåt liknande och bli utskrattad av hela svenska folket.
Man får väl se hela uttagningen som en transportsträcka och börja titta när det verkligen finns några som kan sjunga...
Vilket gnäll det här blev, men jag kände att jag var tvungen att´få ur mig det...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag låg i sovrummet och försökte tänka bort IDOL som ungarna satt o kollade på men tillslut låg jag och skrattde för mig själv, en del gör vad som helst för 2 min i rampljuset. Ang. Heroes, går det inte att kolla på det på datorn sedan?

2008-09-04 @ 21:42:21
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan: Idol, needs no comments, angående Heroes så vet jag inte, måste kolla upp det.



Kram

2008-09-04 @ 23:14:22
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0