Idag...

..är det måndag igen, det syns på arbetet, det ringer på rätt så bra,  men det gör det ju oftast på måndagarna.
Det har varit riktigt skönt att gå och fika och även att ta lunch, allt för att få komma ifrån datorn en liten stund.
Du T, vet du vad jag käkat idag? Ja, du gissar rätt, det blev youghurt idag också, men det är ju så gott...
Idag är det nån sorts jubileum på jobbet, vi ska träffas vid 15:15--16:30, antar att det blir tårta och kaffe/te, och med den kroppshyddan man(läs jag) har idag så behöver jag säkert tårta, har alldeles för dålig karaktär att låta bli och smaka, men det är väl därför man ser ut som man gör.
Det här som sitter ovanför byx-linningen verkar öka i omfång, men det är väl det som kallas för "love-handles"???
De e mycke och tycka om istället....
Som ni förstår så har jag lite "röd tid" nu eftersom jag bloggar lite, brukar inte göra det under arbetstid, om det inte är jättelugnt på telefonerna.
Har gått varvet runt mina bloggkompisar och en del verkar ha haft lika "rolig helg" som jag, jag är lite ironisk, får väl hoppas att nästa helg blir bättre, men det blir väl inte bättre än man gör det.
Ska gå iväg och hämta en kopp te nu, innan det är dags att börja svara igen, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0