Home, alone...

...nu sitter man här hemma igen, alldeles ensam, bara datorn och tv-n som sällskap.
Ibland känns det lite jobbigt att vara ensam, men på det stora hela så trivs jag som fisken i vattnet. Visst skulle det vara skönt att få gå och lägga sig och ha sällskap ibland och få vakna upp med någon, men det kan man ju få göra ibland även om man är singel...
Ikväll skulle jag gärna haft sällskap, känns som jag skulle behöva prata av mig lite och just nu så är det lite för sent att ringa upp någon av mina vänner och det passar sig inte att ringa vid vissa tillfällen, får väl blogga istället....
Åkte förbi hos N och M som jag hade tänkt mig efter jobbet, man där fanns ingen hemma, får väl klara mig utan sällskap ikväll, kanske de tycker likadant?
M ringde mig för en liten stund sedan, han tyckte att inslaget varit jättekul, berättade att jag varit förbi hos dem, han sa att han hade hämtat N hos en kompis efter jobbet och de hade inte hunnit hem.
Har precis chattat lite med min dotter K för en liten stund sedan, måste ju kolla läget, hur hon har det i Umeå, allt var bra med henne och hon tyckte att det var jättecoolt att jag hade varit med i radio.
Har fått lite respons från mitt lilla framträdande på radion, det är flera som ringt och tyckte att det var jättekul och så här i efterhand kan jag väl hålla med. Vilken tur att jag inte gjorde bort mig, tänk om jag skulle ha blivit irriterad eller arg??
Ser att "Bron över floden Kwai" just började på tv, ska nog slötitta lite på den, tror aldrig att jag sett hela den filmen, vet inte om den är bra eller ej, såg att den håller på till klockan 1:30.
Idag har jag nästan inte hunnit att kolla igenom alla bloggar, ber om ursäkt för det, men jag ska försöka att hinna att göra det nu, behöver ju inte lägga mig så tidigt eftersom jag börjar jobba 9:15 imorgon.
Jag kanske återkommer lite senare..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0