Heroes....

Ja, ikväll börjar Heroes igen, va bra, eller i alla fall tycker jag det, vet att alla inte uppskattar det men jag gör det.
Såg att jag kommer att missa ett avsnitt imorgon eftersom jag kommer att jobba sen kväll, kanske måste spela in det?
Min kväll har väl varit bra annars, styrelsemötet gick väl bra men det tog över 1 timme, nu måste jag bara skriva protokollet och få underskrift på det, kan väl kanske fixa det på jobbet imorgon.
Min granne C  följde med mig upp ikväll efter mötet, hon vllle låna några böcker, så hon fick gå igenom min samling och hittade några som hon lånade, som tack bjöd hon mig på en påse bullar, nu har jag lyckats äta upp alla bullar som kvällsfika, gott.
Har pratat med några av mina vänner idag, bland annat med P som jag jobbade med tidigare och som nu bor i S-holm, det var flera veckor sedan vi pratade men allt var bra med honom, vi ska försöka att träffas nån helg i S-holm framöver, måste bara försöka att planera in det så att det passar honom också.
Det känns som det börjar närma sig en resa dit för att hälsa på några av mina vänner, ska försöka att övertala N och M att åka med, om inte annat för att det blir lite billigare, men även de har flera vänner som bor där nere.
Trodde att jag skulle hinna förbi och hälsa på dem ikväll men det gick inte, men de kanske är lika glada för det?
Ibland känner jag mig nästan som en inneboende där, men jag kan ju inte bo där förrän mitt rum är klart, det är snart det enda rummet som inte är åtgärdat i hela huset.
Nu ringer min mobil, tror att jag väljer att svara, kanske återkommer senare, om inte, så blir det imorgon..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Jag har fått mer sömn inatt, men jag ska på vårdcentralen halv två och ta lite prover och så.

2008-09-04 @ 11:07:13
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Tessa

Du, jag minns en tid då N. hängde med er överallt och bodde hemma hos er också :-D Det är väl sådant man har syskon och vänner till?

2008-09-04 @ 21:40:39
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Det är nog sant, har nog förträngt att det var så...

>´Katie:Krya på dig



Kram

2008-09-04 @ 23:15:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0