Faktalista...lång..

...hittade den här listan på en blogg som jag läser, men jag tänker inte utmana någon att göra den, bara lite fakta om mig:

·  Vilken svordom använder du mest? Helvete eller f..ta

·  Äger du en iPod? Nej

·  Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika från dag till dag eftersom jag jobbar skift

·  Hur många resväskor äger du? 3

·  Använder du flip-flops? Jag har 1 par men har bara använt dom en gång

·  Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, nästan jämt

·  Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag skulle ta bilden, tycker inte om att vara med på kort

·  Vilken var den senaste filmen du såg? Arn Riket vid vägens slut

·  Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Med en vän

·  Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Det beror väl på hur mycket pengar det är, om det är mycket en platt tv

·  Har någon någonsin kallat dig lat? Det har nog hänt

·  Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, har sällan svårt att somna

·  Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? I bilen Paul Potts, i köket Lisa Nilsson

·  Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Bruce Springsteen och U2

·  Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, vet inte varför, kanske inte litar på mig

·  När var senast någon stötte på dig? Det är nog så länge sedan att jag inte kommer ihåg eller fattade det, är nog lite trög ibland

·  Vad åt du till middag senast? Soppa Oriental Curry

·  Använder du huvtröjor? Ofta

·  Kan du vissla? Ja

·  Vem var den senaste som ringde dig? En genom mitt arbete

·  Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Oblivion Alton Towers England

·  Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkert, varför skulle dom inte

·  Vilket riktnummer befinner du dig i? 0620 och 070

·  Tittade du på tecknat när du var liten? Jomenvisst

·  Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Det beror på var man menar, här i stan finns inget men Birsta i  Sundsvall är väl stort

·  Hur många syskon har du? 2 systrar

·  Är du blyg inför det motsatta könet? Kan nog vara det ibland, beror på situationen

·  Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen.

·  Äger du några band t-shirts? Nej

·  När flög du senast? Det måste vara flera år sedan

·  Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 stycken och en köksoffa

·  Läser du för skojs skull? Nej, jag läser av intresse

·  Pratar du några andra språk? Engelska.

·  Diskar du din egen disk? Ja, ingen annan diskar åt mig

·  Har du gråtit offentligt? Javisst, har lätt till tårar

·  Har du en stationär dator eller en laptop? Just nu bara laptop, har plockat undan den andra

·  Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, är det inte det som är meningen

·  Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Fler tatueringar.

·  Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Kanske, kanske inte, det beror på

·  Kan du kasta macka? Jomenvisst, skitbra på det

·  Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, inte än

·  Vad har du med dig in på bion? Något att dricka och godis, ibland popcorn

·  Vem var din favoritlärare och varför? Kan inte komma ihåg det är så länge sedan

·  Har du dejtat någon av en annan religion? Tror inte det

·  Vad har du för väder? Höstväder, varken bra eller dåligt

·  Har du en blogg? Ja

·  Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte gått gymnasiet

·  Gillar du att flyga? Har varit flygrädd men det blir bättre för varje gång jag flyger

·  Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet

·  När sov du senast på golvet? Minns inte, någon gång jag somnat på fyllan kanske

·  Vilken är din favorit drink? Bloody Mary

·  Gillar du din boende-situation? Ja det gör jag, passar mig bra just nu

·  Vilken är din mammas hemstad? Vet inte, hon lever inte

·  Din pappas hemstad? Litet samhälle nästan mitt i Sverige

·  Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5-6 timmar

·  Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det är helt okey

·  Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Det hände

·  Vilken är din favoritfrukt? Banan.

·  Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Inte det minsta.

·  Hur gammal blir du nästa födelsedag? Måste jag svara, 52

·  Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, det kan jag nog vara när det gäller stavningen

·  Tror du på liv på andra planeter? Ja, tror nog att det finns någon typ av liv på någon planet

·  Vem var den sista personen som gjorde dig arg? En person som ringde mig genom jobbet

·  Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud

·  Vad var det senaste du åt? Soppa Oriental Curry

·  Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Har nog lite lättare med det motsatta könet

·  Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte, har aldrig frågat

·  Gillar du senap? Ja, flera olika sorter

·  Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Fy fan

·  Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja har gjort det tidigare, frivilligt

·  Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte

·  Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej.

·  Tycker du om att krama folk? Jomenvisst

·  Skulle du säga att du är trendig? Nej, tror inte det

·  Äger du en digitalkamera? Nej, inte om man inte räknar mobilkameran

·  Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag vet.

·  Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja

·  Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Det är många böcker, kommer inte på någon nu

·  Tycker du att du är attraktiv? Nej

·  Vad är du allergisk mot? Inget som jag vet om

·  Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, tycker om kött

·  Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte

·  Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla som vill göra den... meddela mig gärna i så fall så jag får läsa


Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Oij den var lång men intressant läsning :-)

2008-09-17 @ 19:21:06
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Då är det väl bara göra den själv och delge oss andra, eller?



Kram

2008-09-17 @ 19:37:39
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0