Fäärdiig....

... med tvätten för den här gången och givetvis gick det bra.
Har tömt tvättstugan,städat, burit upp tvätten och hängt undan allt som skulle hängas.
Jag har även hunnit att äta så nu ska jag bara ta det lugnt framför tv'n, tror jag ska titta på de nya avsnitten av "Mord i Sinnet", gillar brittiska serier.
Har inte hunnit att kolla om det finns något annat av intresse, ska väl kolla igenom tidingen för att se om det finns något bättre än Mord i sinnet,
Kanske måste höra av mig till N och M också, men jag är lite osäker  på om M är vaken eftersom han börjar att jobba klockan 22:00.
Får se om jag kommer tillbaka någonting senare ikväll, annars....

Vi syns/hörs
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0