Ett snabbt...

...inlägg, vi har lunch nu och jag kanske hinner att skriva lite, har besvarat några kommentarer som jag fått.
Min lunch idag bestod av ...soppa, ja visst, den sista förpackningen av Kelda-soppan som jag hade köpt gick åt nu, det var med smaken Spicy Thai och eftersom jag gillar kryddig mat så var den helt i min smak, kan rekommendera den.
Utbildningen är jättebra, vi kan väl redan en del av detta som vi går igenom, det är väl bara att man inte vet att det kallas för lösningsfokuserat samtal.
Tror att vi håller på till 16:30 idag, så det kommer nog inte bli något mer bloggat förrän då, men ni är ju välkomna ändå och om ni inte hitttar nåt nytt när ni dyker upp här så är det bara att återkomma.

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag skulle gå in och fulsurfa förut men det gick inte så bra på din sida då Curly Sue drar i gång på högsta volym här på datorn ASG

2008-09-18 @ 12:40:15
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessan:Det var ju inte så bra, jag kanske måste gå in senare och justera volymen och ladda upp den på nytt då, du får vara försiktig när du startar datorn och kolla volymen innan du tar upp min sida.



Kram

2008-09-18 @ 12:43:23
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0