En måndag...

har haft en bra måndag på jobbet, fast jag hade ett dagpass, imorgon har jag sovmorgon igen, härligt.
Har även tagit på mig en extrakväll denna vecka, en arbetskompis ville ha dagpass på fredag och ville bli av med en sen kväll, givetvis ställde LillaNisse upp med att byta.
Annars har jag varit tvungen att lägga schema för oktober och jag tycker att det är så svårt att planera så långt i förväg, men vad gör man inte för att arbetsgivaren skall vara nöjd, nu är det i alla fall gjort.
Har lagt önskemål om att jobba sena kvällar måndagar och tisdagar och dagtid onsdag--fredag, får väl se hur mycket det stämmer när schemat är klart.
Jag har även bytt arbetsplats i våra lokaler, gjorde det enkelt för mig och bytte med syrran, tror att hon tycker hon gjorde ett bra byte, det känns som jag inte gjorde det.
Det känns som det är en massa personer som rör sig runt mig hela tiden, jag som tidigare suttit nästan helt ensam, får väl kanske byta tillbaka längre fram.
N skulle åka upp till pappa ikväll så jag har lovat att åka dit imorgon innan jag börjar att jobba, det borde jag väl hinna.
Ska försöka att få tag i K ikväll så jag får höra hur hennes första skoldag varit.
Hoppas på en lugn kväll hemma, ska väl kanske åka förbi hos N och M senare och kolla hur det går med målningen i källaren, det är väl snart klart  M?
Får väl se om jag hinner hit nåt mer ikväll eller, annars blir det väl imorgon..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Då jag läser om att jobba kväll blir jag lite avis på ert jobb... jag trivs med kvällsjobb, man har det rätt lugnt och skönt då och man hinner göra lite hemma innan man måste hasta i väg till jobbet!

2008-09-01 @ 20:33:34
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: M

Nu är det klart

2008-09-01 @ 21:22:53
Postat av: Anonym

>M:Du är duktig du, vad skulle N göra utan dig, hyra ett gäng polacker?

2008-09-01 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0