En gång är ingen gång...

..är det inte så man säger?
Har fått veta att det kanske blir utgång ikväll efter jobbet, jag var ju ut förra fredagen efter jobbet och då jobbade jag till 20:30 och det får väl vara det som är "en gång", mådde ju bra på lördagen i alla fall...
Ikväll jobbar jag ju till 22:15 och om jag går ut ikväll igen då, blir det då "men 2 gånger är en vana"?
Måste väl snabba mig hem efter jobbet för en snabbdusch och byta kläder, kan ju inte lukta arbetare...
Hoppas bara att jag inte blir dålig som jag brukar bli, har en tendens att bli bakis om jag dricker 2--3 öl.
Jag hoppas bara att M tänker följa med i så fall, så att jag inte blir ensam kille/gubbe med en massa brudar/kvinnor, jag kan ju inte vara som en tupp i hönsgården, även om det skulle vara trevlig...
Måste väl passa på att ringa till M och N och kolla senare om det är sant eller om det är T, som bara hittar på nåt för att lura ut mig...
Återkommer kanske senare med rapport om vad som kommer att hända, men tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0