Another monday...

Jaha, då var det måndag igen, men tänk vilken tur, idag är det som längst till nästa måndag, inte för att jag själv har något problem med måndagar, men jag vet dom som har det.
Fick lite sovmorgon imorse efter som jag jobbar sent idag, hann inte blogga någonting i morse, men får väl försöka att gottgöra detta under resten av dagen.
Åkte på stan för at få läsa vår lokaltidning och passade på att fika på en gång, hade inget sällskap idag, M började jobba så tidigt idag så att han hann att sluta jobba precis när jag skulle börja.
Ringde till syrran N, för att kolla om hon ville fika men lyckades inte nå henne på mobilen, hon ringde upp senare när hon upptäckta att jag ringt, men då var det försent att få henne som sällskap och hon var upptagen med tvätten.
Åkte sedan på Ica för att handla lite, måste ju ha nåt att äta när man jobbar kväll, åkte sedan hem och lagade till lite tortellini, bacon och gorgonzolasås, som jag tidigare berättat så är jag ju rätt så förtjust i pasta i alla olika sorter.
Har i alla fall 2 matlådor klara innan jag behöver tänka på att laga mat igen.
Ska försöka att kolla runt hos mina bloggkompisar hur de har det, men jag hoppas att jag kan återkomma senare idag, tills dess..

Vi syns/hörs
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Fasen vad du är duktig på detta med att fixa matlådor och mat även fast du är ensam, man får ju nästan lite dåligt samvete då man läser din blogg S Själv lagar jag mest bara "riktig mat" då Erika är hemma vilket hon är för det mesta nuförtiden men i allafall.. Synd att jag åt stuvade makaroner i dag annars blev jag sugen på tortellini men jag får bannor av E om jag inte gör "pääreeern" minst 4ggr/vecka. (ibland kan man undra vem som är vuxen av oss)

2008-09-08 @ 18:47:03
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0