Ännu en...

..ny dag på jobbet, idag/ikväll jobbar jag till 20:30, blev lite ledsen när jag märkte det igår kväll, hade trott att jag jobbade sent som vanligt.
Dagen började med att jag sov ända till 9, då först klev jag upp, hade ingen inspiration att ens starta datorn, slappade framför tv'n en stund innan det var dags för dusch och tandborstning, slarvade som vanligt med frukosten.
Syrran och jag hade bestämt att vi skulle åka och hälsa på pappa idag, tillsammans, och det gick bra, passade på att fika med honom och han handlade lite småsaker innan vi gick tillbaka.
På väg till honom svängde vi förbi Ica, N skulle handla glödlampor åt pappa och jag passade på att köpa mat till arbetet, gjorde det lätt för mig och köpte 3 paket soppa (Kelda) och några vitlöksbaguetter.
Skjutsade hem N senare men eftersom jag snart skulle börja jobba så gick jag aldrig in och hälsade på M, antar att han låg och sov, han har ju jobbat 3 nätter nu och är väl trött.
När jag hade matrast så valde jag den som hette Chicken Carib och den var jättegod, har ni testat den?
Jag åt i alla fall upp hela paketet, de andra jag köpte var Oriental Curry och Spicy Thai, hoppas att de är lika goda?
Frågade även N om hon ville ha soppa men hon hade nån annan mat med sig, skyll dig själv..
Måste nog börja jobba igen nu, ser att det behövs, återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Stjäl på du ;)

2008-09-16 @ 19:54:05
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0