264 Sex och...

....trettioett är klockan nu eller rättare sagt 18:31. Ett nytt försök att skoja till det med rubriken men jag tror inte jag fått några fler besökare genom att jag använder "sex" i rubriken?
Om ni visste vad skönt det var att komma hem 1 timme tidigare, har passat på att laga mat och äta, fick till och med 2 matlådor som jag kan ta med mig till jobbet, gott.
Stekte på lite chorizo och kokade pasta till det och så har jag blandat ihop det, brukar gå rätt bra att värma i micron också.
Jag och P har även varit och läst av elmätarna, så nu ska det bara skrivas in i ett kalkylblad som räknar fram förbrukningen och vad vi ska betala, en del kommer nog att få tillbaka lite pengar medan några förbrukat så mycket el att de måste betala in extra, taskigt för dem...
Ska försöka att fixa det imorgon så att jag kan skicka iväg det till ekonomikontoret, så snart som möjligt, vet inte hur mycket tid de behöver för att fixa detta.
Imorgon när jag börjar jobba så ska jag ha en halvdags utbildning, det är en fortsättning på nåt som vi hade för 3 veckor sedan, hoppas att det går bra, har fuskat lite, har inte gjort klart de hemuppgifter vi skulle göra, har inte haft tid.
Eller om jag ska vara ärlig så har jag inte prioriterat det, möjligheten att göra det på jobbet har inte riktigt funnits, fast det skulle vara okey att göra det på "röd tid".
Så, nu sitter jag här igen som vanligt, framför tv'n med dator'n i knät, har ingen aning vad jag ska hitta på ikväll, kanske ska ta en promenad, men det blåser lite och kändes kallt så det känns lite jobbigt, får fundera på det.
Nu ska jag försöka att komma in på blogg.se och kolla in vad ni skrivit och kanske lämna nåt spår efter mig, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

I kväll börjar Desperate Housewives och så är det tredje delen av Främmande Fågel...jag får svårt att välja...

2008-09-30 @ 19:44:41
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:jag tycker inte att främmande fågel var så bra, däremot skall jag se oskyldigt dömd klockan 23 på 4:an, såg förra avsnittet och tyckte det var bra.



Kram

2008-09-30 @ 20:32:39
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Risken finns att plantan blir lång och smal så det tipset tackar jag för =)

2008-09-30 @ 21:06:37
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:kolla detta gärna med nån annan innan du gör nåt, eftersom jag inte försökt själv, fick bara tipset av nån som gjort det.



Kram

2008-09-30 @ 21:18:06
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Jag tyckte att de överlag sjöng bra allihopa =)

Men dessa två stod ut för mig.....

2008-09-30 @ 21:18:33
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:missade tjejerna igår, så jag vet inte hur de var, får väl kolla imorgon igen, då är det väl tjejerna?



Kram

2008-09-30 @ 21:20:35
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0