263 Flex..

...tid, nu har jag tänkt mig att ta ut 1 timme flex, har rätt så mycket flextid samlat och då vi har avstämning sista oktober och får då bara ha 10 timmar i flexbanken så är det väl lika bra att man passar på att ta ut lite.
Har även bokat massage till imorgon, har bokat 1 timme och då får hela kroppen sig en omgång, hon som masserar upplevs av vissa som lite hårdhänt, men jag tycker att det gör skönt ont.
Nu är det rätt så länge sedan jag gick dit så jag tänkte att jag skulle passa på imorgon innan jag börjar att jobba.
Har även fått svar från P att hon skulle hjälpa mig att göra avläsningen av elmätarna, det går ju fortare om man är två, det mesta brukar göra det i alla fall.
Jag återkommer lite senare idag, vet inte riktigt när men tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0