261 -3 grader

...i morse när jag gick till jobbet så visade termometern -3 grader, fy attan, va kallt det kändes, men vi som bor i Norrland är ju vana vid kylan, men man blir alltid lika förvånad när den återkommer.
Men vi vet ju vilken årstid som är i antågande, det är ju bara att gilla läget.
Annars har min natt varit bra, sovit jätteskönt, men några timmar för lite, men det är ju självförvållat, fastnade vid datorn och tv'n sent igår kväll.
Inga drömmar som jag kommer ihåg, fan, hoppas det återkommer under dagen, minnet av drömmarna menar jag.
Tog en lång, varm och skön dusch i morse, kändes som jag kunnat stå i duschen hur länge som helst, konstigt nog frös jag ingenting när jag klev ur duschen.
Även idag har jag promenerat til jobbet, känner mig så duktig så, kom väl på jobbet vid kvart över 7, det är så lugnt och skönt här då, bara jag och städerskan och så får jag läsa tidningen i lugn och ro, ingen som sitter och väntar på den och stressar mig.
Gjorde även några tunnbrödsrullar med skinka och senap innan jag gick, så det har redan gått ner 1 macka och 2 koppar te.
Nu har jag även kollat av bloggkoll, och jag hade sex olästa inlägg, har nu kollat igenom dessa, ni verkar vara morgonpigga en del av er.
Ska nu avrunda detta innan jag ska iväg på teammöte, fick just veta av chefen att vårt möte är klockan 9--10, försöker att återkomma lite senare, till dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0