259 Sex...

...gånger tre är 18, jag hade 18 nya inlägg att läsa när jag kom in på bloggkoll.se, ibland brukar det vara mycket mer men jag har försökt att hålla koll på den under hela dagen.
Men, eftersom jag inte varit uppkopplad sedan jag gick från jobbet vid 16:30 tiden så hade det tillkommit några uppdateringar.
Försökte att skoja till det med rubriken, får väl se om sex, kan locka ännu fler till min blogg, man kan ju alltid hoppas.
En av mina bloggvänner har inte uppdaterat någonting och det saknar jag, saknar ditt skrivande och kommenterande, men jag vet ju varför du inte bloggar just nu, och det är okey, det blir troligen ännu roligare att läsa när nästa inlägg kommer...
Imorgon börjar jag jobba klockan 8 och på grund av ombyggnationer på jobbet så har vi "röd tid" första 2 timmarna på morgonen, men då ska vi hinna med att ha teammöte också, vet inte vad som skall tas upp, får väl hoppas att det är något intressant, i vanliga fall brukar mitt team ha möte under eftermiddagen och ibland så är man så trött att man inte orkar engagera sig, ja, det beror väl på hur intressanta saker som tas upp.
Annars har jag inga som helst planer för morgondagen, det blir väl som vanligt, jobba, blogga och slappa, men det är ju helt okey, måste ju få göra som man vill, när man har möjlighet att bestämma själv.
Imorgon ska jag nog inte åka till M och N i alla fall, de har pratat om att åka till S-vall imorgon, de är ledig båda två, hoppas att ni får en trevlig dag, länge sedan ni var dit nu, eller hur?
Oj, nu fick jag visst ett sms, bäst att kolla vem det är som vill mig nåt, återkommer...

Vi hörs/syns
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0