258 Efter jobbet...

....när jag slutat jobbet för dagen så tog jag min promenad hem, en skön promenad även om den bara tar några minuter.
Hade inte nyckeln med mig till postboxen, så var jag tvungen att gå upp till min lägenhet på 3:e våningen och byta nyckel och sedan ner igen för att hämta posten, och så var det bara reklam.
Ringde upp M för att  höra vad han gjorde och om han behövde någon hjälp, han hade börjat lägga klickgolvet och var tacksam om jag kunde hjälpa honom, så jag bytte om till lite oömma kläder och åkte dit.
Det här golvet gick mycket snabbare att lägga än vad det gjorde när vi lade det i köket, behövde inte jävlas någonting och det bästa av allt var att det blev nästan inget spill.
Tror att vi var färdiga på under 2 timmar, satt och surrade en stund när vi städat undan och så åkte jag hem effter det.
Träffade grannen C på väg upp och fastnade med henne i trappuppgången en stund, ibland tror jag att hon är lite sällskapsjuk, men det är helt okey, hon är jättetrevlig.
Ska kolla om jag kan komma in på bloggkoll nu, så jag ser om ni har uppdaterat nåt, försöker att komma tillbaka om en stund, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0