253 Bloggkoll...

...funkar igen för mig, när jag väl kom in så hade jag 47 nya inlägg att läsa igenom, har väl ärligt talat inte kommenterat alla men några kommentarer har det blivit.
Tycker att bloggkoll är bra när det fungerar, egentligen räcker det att ha den sidan uppe så ser man ju rätt så snabbt när någon har uppdaterat och då kan man kommentera på en gång.
Jag vet inte riktigt hur många bloggar jag prenumererar på, men rätt så många är det, ni som inte använder det, testa det.
Ska väl snart försöka att komma i säng, jobbar ju tidigt imorgon fast än det är måndag, brukar ju ofta jobba sen kväll på måndagar, men inte imorgon.
Nu verkar det börja nåt intressant på 4:an "Oskyldigt dömd", verkar vara en repris men jag har inte sett det förut, kanske måste kolla vad det är, återkommer lite senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0