248 God mat...

...blev jag bjuden på ikväll hos M och N, det blev en trevlig kväll och barnen till Å skötte sig som vanligt jättebra.
De bjöd på klyftpotatis och fläskfile men någon god sås, givetvis fick vi sallad till också, några drack öl till maten men jag stod över, när jag väl fick möjligheten så fanns inte suget kvar efter öl eller vin.
En stund efter maten så var det dags för efterrätt, det blev glass, maränger, chokladsås, bananer, grädde och rån, vi gjorde våra egna marängsviss, smarrigt.
Innan jag åkte hem så brände M några av filmerna åt mig och jag har kollat att det funkar i min dvd, ringde upp honom och tackade honom för hjälpen.
Jag ska ju snart till dom igen eftersom N fyller år på måndag och jag tror att vi ska gratta henne innan dess eftersom hon jobbar på måndag.
När jag kom hem såg jag att jag fått mail från en vän, har nu svarat på det och tagit mig ett glas vin under tiden som jag skrev det, det värmer och är lugnande och så är det ju gott också.
Sitter och glor på Beck samtidigt som jag bloggar, har sett den senare men det spelar väl ingen roll, när man är upptagen med något annat så kan ju tv'n  bara vara som ett bakgrundsljud.
Nu ska jag försöka att uppdatera mig på era bloggar men jag försöker att återkomma snart igen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Verkar som om ni hade en kanontrevlig kväll med god mat och dryck för dem som ville... :-D

2008-09-28 @ 13:32:06
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Precis, jättetrevligt var det, mitt vinglas tog jag senare när jag kom hem.



Kram

2008-09-28 @ 19:11:00
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0