247 Bjuden...

...på middag ikväll är jag hos M och N, en av våra arbetskamrater Å med familj skulle även komma dit, det blir nog jättetrevligt.
Är lite tveksam om jag ska ta bilen dit eller om jag ska ta mig en promenad, kan ju i och för sig ta bilen dit och promenera hem, det går ju också.
N ringde faktiskt förut och frågade om hon skulle hämta mig, men jag sa att jag kunde ta mig dit själv.
Tror inte att det blir någon alkohol eftersom barnen till Å ska vara med, men ett glas vin eller nån öl skulle sitta rätt gott...
Måste väl göra mig i ordning för att åka nu, tyckte N sa att det var mat vid 6-tiden och det vill jag ju inte missa...
Har i alla fall hunnit att kolla igenom era bloggar sedan igår och någon har väl fått kommentarer men alla hade inte uppdaterat något, men det finns ju alltid naturliga förklaringar till det..
Får väl se om jag hinner att blogga nåt mer ikväll, ni kan väl hålla koll om ni är intresserade...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hoppas det blev en trevlig kväll =)

2008-09-27 @ 22:31:26
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Vi har haft en jättetrevlig kväll, ska väl snart dit igen eftersom min syster N fyller år på måndag.



Kram

2008-09-27 @ 22:51:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0