235 Mm...

...va gott det var med bruna bönor och fläsk, jag var och käkade lunch med M, han jobbar sent idag och då passade vi på att äta lunch tillsammans.
Det var nästan lite övernaturligt tidigare idag, jag skulle precis plocka fram min mobil för att jag tänkte ringa till M och fråga om han ville gå och äta med mig, precis när jag ska ta upp telefonen så ringer den och vem är det om inte M, och han har haft precis samma tanke som mig, fråga om vi skulle gå och äta tillsammans, är det inte lite mysko, så säg?
Nu har jag kommit tillbaka på jobbet och ska snart börja jobba igen, tänkte bara ge ifrån mig ett nytt livstecken, men...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter att ha ätit BB till lunch kanske det blir många livstecken el ljud i alla fall.

2008-09-23 @ 18:11:04
Postat av: Blingbling

Husmanskost, det är grejer det.

2008-09-23 @ 18:57:54
Postat av: LillaNisse

>Anonym:visst bönor är grejor för magen, har inte kommit något konstigt ljud eller lukt ännu...

>Blingbling:Jag gillar det i alla fall och det smakade förträffligt.



Kram

2008-09-23 @ 19:18:46
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0