234 Varför...

...dessa siffror, anledningen till att jag numera numrerar mina inlägg är att jag har så svårt att komma på vilken rubrik jag ska använda, vill ju att den ska dra ögonen till sig lite i alla fall.
Jag började med det när jag skrev mitt 200:e inlägg, och för mig så känns det lite lättare, då ser jag att jag bloggar lite i alla fall, sen vet jag att det retar vissa, däribland min syster N och det gör ju att det är ännu roligare att fortsätta med det, kanske skall göra ett uppehåll, eller?
Annars då, min natt har varit lite orolig, när jag kom hem igår kväll så hade en av mina grannar lämnat sin nyckel i ytterdörren till sin lägenhet och eftersom jag inte var hemma förrän vid 22:30-tiden så ville jag inte ringa på, jag vet ju att hon brukar lägga sig tidigt.
Under natten funderade jag mycket över detta, tänk om det hänt henne någonting, tankarna malde och i morse när jag var på väg på jobbet så ringde jag på eftersom nyckeln fortfarande satt kvar.
Hon kom och öppnade sömndrucken och så lite förvånad ut, och det förstår jag eftersom klockan var ju bara 8, jag förklarade att jag sett nycklarna igårkväll när jag kom hem men att jag på grund av hänsyn inte ringde på, hon skrattade och frågade om jag inte förstod vinken, vadå sa jag, då sa hon, trodde att jag kanske skulle få besök...
Jag skrattade lika gott som henne och berättade att jag sett framför mig att hon kanske skyndat sig in för att hon blivit dålig och att hon låg inne i lägenhet sjuk eller liknande, då berättade hon att hon haft tvättstugan igårkväll och att hon hade händerna fulla när hon kom hem och totalt glömt bort sina nycklar, vilken tur att det inte hänt något....
Vi är ett rätt så bra gäng som bor i min trappuppgång, det funkar lite som grannsamverkan, man håller koll åt varandra, det är väl inget ont med det, men samtidigt så känns det ibland som man är lite påpassad, det är svårt att göra någonting utan att de andra vet om det, så illa är det väl inte, men...
Än så länge har min dag på jobbet varit bra, har en halvtimme "röd tid" nu och ska försöka att hinna kolla igenom era bloggar och se vad som hänt igår, kanske kommentera lite och försöka att skriva lite själv.
Tempot idag är lugnare här på jobbet, måndagar brukar vara värsta dagen på jobbet och jag tycker att man märker skillnad redan mot igår.
Vi ska ha möte idag igen, idag är mötet uppdelat teamvis, det är inte all personal på en gång, utan jag ska ha mitt möte mellan 14:00--15:00 och de andra grupperna har andra tider, får väl se vad som ska tas upp idag då?
Hoppas att ni alla får en trevlig tisdag, ja just, det är ju tisdag, kanske ska gå och äta bruna bönor och fläsk då, det är ju gott, eller så blir det soppa...
Avslutar detta nu men försöker att återkomma lite senare, men tills dess..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Haha, där fick du en rejäl invit Nisse :-D

2008-09-23 @ 12:37:08
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tydligen, vet inte om det var menat för mig eller, men ibland undrar jag om jag är dum eller dum?



Kram

2008-09-23 @ 12:38:54
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Katie

Nej men huvva. Tänk vad du kommer bli gasig av det!



Ang såret i bakhuvudet så var Tessan så himla arg på mig så hon snärtade till ordentligt med en våt handduk. Sånt borde illegaliseras

2008-09-23 @ 13:16:09
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie:Men gott är det.

Förstod att det var Tessan, tänkte att Lars är alldeles för snäll för att göra nåt så dumt, hon kanske har ätit för mycket Risifrutti, den där divan.



Kram

2008-09-23 @ 13:29:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0