232 Hemma igen..

...så nu har jag kommit hem efter en kväll på jobbet, blev så engagerad ikväll så jag höll på att glömma att vi skulle sluta jobba, det var tur att N skulle åka hem med mig, det var hon som sa att det var dags att sluta, annars kanske jag suttit kvar där än?
Skjutsade hem henne, men brydde mig inte om att följa med in, har ju träffat M en gång tidigare idag och det får väl räcka med det.
Har precis kokat mig en kopp te, lite rogivande te, så jag kanske kan lugna ner mig, ibland känns det som man är uppe i varv när man jobbat kväll, att det tar tid innan man blir trött och vill sova.
Nu har jag gjort bort kvällspassen för den här veckan och så har jag ju min lediga dag på torsdag att se fram emot, det ska bli skönt, men jag har bokat tvättstugan på kvällen, om jag inte ids tvätta så ändrar jag den väl.
Tror att bostadsrättsföreningen har haft styrelsemöe ikväll utan mig, hade lämnat ifrån mig mina synpunkter på vad som skulle tas upp och vad jag tyckte om dessa frågor, var i kontakt med hon som är ordförande tidigare under dagen, får väl höra imorgon hur det gick.
Nu ska jag försöka att avsluta detta inlägg och kolla igenom era bloggar och text-tv'n om det hänt någonting intressant, men jag återkommer innan det blir läggdags, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Vad är det för rogivande thé du dricker?

Som sagt vad gör man inte för sina barn... en hel del och ju äldre de blir ju större kostnader S

2008-09-23 @ 07:47:40
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det är non sorts te med ingefära och kamomill, tror jag..



Kram

2008-09-23 @ 09:10:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0