221 Blogg...

...världen är spännande, jag brukar roa mig och kolla var alla kommer ifrån som hittar till min blogg via live traffic feed feedjit, där kan man ladda ner den och även andra saker.
Det är intressant att se att  jag har haft besökare från USA, Brasilien, Japan, Tyskland, Norge, Finland och Sverige (givetvis), undrar hur de har hittat till min blogg?
När man sedan zoomar in så kan man se från vilken ort de kommer också, och eftersom jag är nyfiken av mig så är detta jättekul, då funderar man ännu mer över hur bloggvärlden fungerar.
Ja, det här var väl ett inlägg som inte var speciellt intressant för en del av er, några av er har ju redan detta men ni andra kanske blir intresserade.

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Så ser inte vi på bloggspace... jag ser inte alls vilka som är inne och läser min om de inte kommenterat vill säga :-)

2008-09-21 @ 15:56:32
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Dett är ju för att jag lagt till detta på min blogg, det kanske går att göra på din blogg också?



Kram

2008-09-21 @ 16:31:01
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0