219 Pizza..

...blev det ikväll till middag, M och jag hade tänkt äta det igår men då blev det inte, så vi tog det ikväll istället.
Jag har varit förbi hos M och N idag efter jobbet, de har haft problem med sitt bredband och trodde att det var datorn som det kanske var fel på, så jag tog med min dator och mitt mobila bredband för att kolla.
M och N kunde koppla upp sig med mitt modem utan problem, då provade M att koppla in ett annat modem och utan router,  då fick de sin uppkoppling att funka, så nu är N jätteglad igen.
De får väl kontakta Telia för att höra om de kan byta ut det felande modemet, enda problemet nu är att de inte har trådlös uppkoppling så N måste sitta inne på kontoret om hon skall blogga eller surfa, men då får ju M sköta fjärrkontrollen som han vill, det är inte något ont som inte har nåt gott med sig....
Nu har jag i alla fall kommit hem, sitter i soffan som vanligt framför tv'n med datorn i knät, men jag tycker att min uppkoppling är så seg så att det är inte roligt att försöka göra någonting på nätet, det tar så lång tid allting.
Jag har även jätteproblem med att logga in på bloggkoll, vet inte om det är något fel eller om detta också beror på min uppkoppling.
Har inte fått någon respons på min gåta igår heller, kan ni den inte eller har ni missat den?
Ska nog avsluta nu, för snart börja Beck Mannen med ikonerna, ska nog kolla lite på den, minns inte om jag sett den, men jag återkommer senare, kanske...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för att ni fixade uppkopplingen..

Tror inte att jag hinner med nåt inlägg ikväll..., har ju haft så många bloggar o annat att gå igenom efs jag inte kommit ut på internet..

2008-09-20 @ 22:26:14
Postat av: LillaNisse

>Nettan:ja,ja, tänk inte på oss andra som väntar på inlägg från dig då.

Ha en trevlig kväll.



Kram

2008-09-20 @ 22:29:20
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag kunde den inte och ville inte verka dum och erkänna det så där direkt S

2008-09-20 @ 22:34:53
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Den är inte så lätt, men om ingen hör av sig med rätt svar så blir det ett inlägg med rätt svar imorgon. Du behöver inte känna dig dum för att du inte vet svaret, ingen kan ju allt...



Kram

2008-09-20 @ 22:55:19
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0