217 Solsken..

..sol ute,
sol inne,
sol i hjärta,
sol i sinne.
Vilken härlig höstdag, när man får vakna och solen skiner, i morse var det lätt att kliva upp, enda smolket i bägaren var väl att jag skulle jobba idag.
Var förbi på Ica och handlade lite mat, det blev inga matrester över igår som jag kunde ta med mig, men nu är det fixat.
Har lite "röd tid" nu och då kan jag väl passa på att blogga lite, har inte hunnit att kolla igenom era bloggar ännu, men hoppas att jag snart kan göra det..
Nu har jag i alla fall hunnit gå igenom de bloggar som jag prenumererar på genom bloggkoll, det är ju jättebra, om man är inloggad där så ser man ju direkt om någon av er uppdaterat något och då går det snabbt att kommentera.
Nu måste jag till köket och hämta mig en kopp te, men jag försöker att återkomma lite senare, har ju matrast vid 1-tiden...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag har inte valt frisyr ännu...det kan bli som det oftast blir också, att jag säger till min frisör att göra som hon vill ;)

2008-09-20 @ 13:12:15
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Det är nog sant det, att frisören vet kanske bäst vilken frisyr man passar bäst i.

Jag själv har inga såna problem eftersom jag klipper mig kort, själv, men då ser man ju ut därefter också.



Kram

2008-09-20 @ 13:45:31
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

I dag var en ljuvlig dag.. jag försökte få med din syster till skogen men....

2008-09-20 @ 19:36:12
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

>Tessa:Skulle ni plocka såna där svampar, hon kanske är rädd för dom?



Kram

2008-09-20 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0