209 Hemmakväll...

...nu är jag hemma igen, har i och för sig vara hemma rätt så länge.
Hade trevligt fika med M, N och Z, satt  och surrade en stund innan Z skulle åka efter det så gick vi runt på stan en sväng innan N och M åkte hem, vi bestämde oss för att vi skulle höras senare.
De skulle åka till T ikväll och käka smörgåstårta, de ringde och frågade om även jag skulle komma dit men jag hade sovit en stund innan de ringde så jag kände mig för trött att åka dit, tackade i alla fall för erbjudandet.
Har suttit i soffan och läst en bok en stund och när jag sedan startade min dator så blir jag bara förbannad, min uppkoppling verkar vara så seg ikväll, det tar en evighet att komma in på era bloggar, tänkte att jag försöker väl att skriva lite då, nu när jag kunnat logga in mig, får väl spara inläggen under  utkast och publicera senare om det fortsätter att vara trögt.
Just nu är det CSI på tv, så emellanåt så tittar jag på det istället för att skriva.
Tror att jag kommer vara hemma resten av kvällen, känns som det är lite för sent att åka någonstans nu, får väl klara mig i min ensamhet ikväll också, men det går nog bra, blir nog inte uppe så länge idag, beroende på att jag ska jobba imorgon igen, även om jag inte börjar så tidigt.
Ska se om jag kan surfa runt och kolla era bloggar eller om det fortfarande är lika trögt, återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag skickade med Micke en doggybag med smörgåstårta hem... om du har tur så kanske du får smaka lite :-)

2008-09-19 @ 23:49:15
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Okey, vi får väl se om det finns nåt kvar imorgon om jag åker dit efter jobbet. Tack för inbjudan ikväll trots att jag inte kom dit.



Kram

2008-09-20 @ 00:08:18
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0