207 Lunch..

..så till slut fick jag lunchrast, sitter här med min soppkopp och försöker att få ner lite på bloggen, har inte haft tid tidigare idag.
Jag fick sova jättebra inatt igen, men lite för få timmar som det kändes när jag vaknade, hade vaknat innan väckarklockan och undrade om det inte var dags att kliva upp, men förstod att jag kunde sova en stund till, skönt.
Har haft rätt så mycket på jobbet idag men kommer att kunna sluta 1 timme tidigare, tar väl friskvård sista timmen, M och  jag ska träffas på stan och eventuellt fika.
Idag blev det ett arbetspass ledig på lördag och jag var snabb och det slutade med att jag kommer att jobba imorgon också, men då har jag ledig dag på torsdag nästa vecka, känns rätt så bra.
Har inte planerat något i helgen och därför var det lite lättare att ta på sig och jobba också, M jobbar hela helgen och N ska jobba på söndag och det är ju dom som jag brukar umgås med, om inte mina döttrar pockar på uppmärksamhet, men det händer inte så ofta.
Jag menar att de har ju sina egna liv nu K är i Umeå för att plugga och Z har mycket med träning, skola och pojkvän, men det är helt okey tjejer, jag finns där när ni behöver mig.
Gillar egentligen inte att jobba helg men nu gick det ju att kombinera ihop med att jag fick vara ledig när jag ville.
Annars är det väl rätt så bra med mig, känns som det är lite mycket just nu, får väl sätta mig ner i nåt hörn tills det går över, om det nu gör det...
Måste förresten försöka att träffa Z nåt i helgen, för på måndag åker hon till Tyskland på träningsläger, tror att hon blir borta i 2 veckor, måste även komma ihåg att betala det, har inte gjort det ännu.
Ska försöka att avsluta det här för nu, måste diska och plocka undan efter mig, men jag återkommer..

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Gunzan

Men Nisse vad fint du har hottat upp din blogg!

impad Jättefint!

Har nyss kommit från stan och ska nu försöka få till nätverkskortet på min dator så jag kan koppla upp mig igen. Har smitit in på sonens dator igen.

Ha en bra helg, vi hörs!

Kram

2008-09-19 @ 12:47:32
URL: http://gunzans.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Gunsan:Såg att du hade bloggat igen, kul, saknar dig när du inte finns här, inte bara då kanske.

Hoppas att du får ordning på datorn då, ska du jobba i helgen eller?



Kram

2008-09-19 @ 12:56:14
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Katie

Dagen har varit bra. Jag är hemma nu. Iddes inte att fara ner på stan när det regnade så mycket, så jag ska lägga mig framför tvn och slappa!

2008-09-19 @ 13:03:39
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie:Vilken tur att dagen varit bra och jag förstår dig om du inte vill vara ute i regnet, när du redan blivit blöt om fötterna.



Kram

2008-09-19 @ 13:39:38
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag tävlar en hel del, tycker det är roligt =)

Jobbar ni helger också?

Jag trodde jag listat ut vart du jobbar men jag trodde inte det var helgjobb där...

2008-09-19 @ 13:41:25
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Jomenvisst gör vi det, jag brukar inte jobba helg för att jag tycker det är skönt att vara ledig då.

Men ibland tar jag på mig nåt helgpass om nån blir sjuk eller om det passar mig.



Kram

2008-09-19 @ 13:55:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

Eftersom jag jobbar 80% så är jag ledig varje fredag och det är såå skönt att ha en dag ledig som är vardag tycker jag. Det jag saknar är att jobba kvällar, jag trivs med det men ähh... man kan ju inte få allt man vill.

2008-09-19 @ 14:44:04
URL: http://tesza.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0