Onsdagmorgon...

...så då har det blivit onsdag, vaknade vid 8-tiden i morse och hade väl sovit skapligt kändes som jag hade kunnat sova några timmar till.
Klev i alla fall upp och gick direkt in i duschen, den var så varm och skön så att jag stod nog där inne i minst en kvart, gjorde mig sedan iordning för min promenad till jobbet.
När jag kommit hit tog jag mig en varm kopp med honungsvatten och jag kände hur den lindrar i halsen.
Har haft jätteproblem med min dator idag, har fått starta om den 2 gånger än så länge och hoppas att jag slipper det under resten av dagen, annars blir det inte så mycket jobb gjort.
Hade funderingar på att kanske besöka mormor och pappa idag men på något vis känns det som det blir lite försent att gå upp dig när jag slutar 17:45, kanske kan gå dit när jag slutar imorgon istället, ska kolla med N vad hon gör, med lite tur så kanske hon varit där idag, hon jobbar ju till 22:15 idag.
Nu ska jag försöka att titta om ni skrivit något nytt och som jag kan kommentera men jag återkommer under dagen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Fy vad trist när datorn inte funkar....



Hoppas du snart mår bättre =)

Kram

2008-10-29 @ 14:36:40
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Man kan väl enkelt säga att det är rätt så frustrerande och jag kan en massa fula ord jag skulle kunna säga/skriva eller skrika ut, men det passar sig inte här....



Kram

2008-10-29 @ 15:18:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0