Min kväll...

...nu har snart hela fredagskvällen gått och jag har bara suttit här och slappat, har inte gjort nån nytta alls, ja, lite nytta har jag väl gjort, har även besvarat ett antal mail.
Har suttit och gått igenom alla era bloggar, litade inte på bloggkoll att det inte skrivits fler inlägg än vad det hade gjorts och det stämde väl rätt så bra men ibland känns det som det tar lång tid innan bloggkoll uppdateras.
Förresten, syrran N har gnällt och tjatat över att jag numrerar mina inlägg, så det är väl bäst att jag plockar bort numreringen, om det är någon av er som kommer att sakna den så kan ni väl höra av er, så lägger jag tillbaka det igen.
Sitter här och slötittar på tv samtidigt som jag bloggar, men har inte hittat nåt speciellt att glo på, får väl se om det kan hända något annat rollgt....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Katie

Men fy skäms! Man säger väl inte så!? Antingen överviktig eller LouLou som hon heter.

Jag tänkte ha väggorden på en vägg i det nya rummet. Vilken vägg det blir får jag se då jag möblerat som jag vill ha det!

2008-10-25 @ 00:07:51
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Tessa

Själv ska jag lägga mig nu, känns som jag är uppe på övertid för jag ska kliva upp 05.30 i morgon och åka på utställning. Sov gott nu! Hoppas M. är någotsånär pigg i morgon så ni kan ta en lördagsfika :-D

2008-10-25 @ 00:08:28
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: A

Det är väl skönt att bara slappa =)



Hehe... Jag undrade lite över dina numreringar.....

Finns väl inget att se på TV... Mina grabbar tittar på värsta skräckfilmen med en galen rotweilwr och jag kan inte låta bli att snegla... Får ju hjärtat i halsgropen =O



God natt vännen.... Sov gott och dröm sött =)

Kram

2008-10-25 @ 00:08:54
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Katie:Okey då, men du visste ju vem jag menade, och jag visste inte vad hon hette, det blir nog snygg med väggord....

>Tessa:Lycka till på utställningen imorgon då och sov så gott, även jag hoppas att M mår bra imorgon så att det blir nåt fika, men jag är ju van att fika ensam också.

>A:visst är det, men det är mycket som är skönt =)

jag ville bara hålla koll på hur många inlägg jag skrivit. Jag hatar skräckfilmer, vill inte se sånt

God natt och sov så gott då min vän



Kram

2008-10-25 @ 00:45:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0