Lunch..

...nu är lunchen avklarad, var inte sugen på någon varm mat idag så jag har ätit youhurt och müsli till lunch och så hade jag gjort några tunnbrödsrullar med skinka och senap.
Det satt rätt så gott.
Jag har även pratat med hon som sköter bemanning om att jag eventuellt vill ha en semesterdag i slutet av november och som det ser ut nu så ska det inte vara några problem, har funderat på att åka bort över en helg, kanske göra nåt roligt.
Jag skulle ha jobbat kväll den dagen som jag eventuellt ska ha semester men jag kollade med syrran N och hon ville ha den kvällen så jag har ordnat med det bytet med hon som sköter bemanningen.
Annars har det väl inte hänt något speciellt idag, har försökt att hålla koll på er genom bloggkoll men speciellt mycket verkar inte ha hänt idag.
Jag har inget speciellt att blogga om idag men jag återkommer när nåt nytt dyker upp eller när jag kommer på nåt att skriva om, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: ejmis

Ska du göra något roligt när du ska ha semester?

2008-10-27 @ 19:06:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lennart

Min lunch var inget upphetsande, lite ris, en qournschnitzel och brocolli som jag tog med hemifrån och värmde i mikron. Fast jag bryr mig inte. En arbetskamrat är i Sydafrika med sin man den här veckan, en annan ska åka till Egypten i december. Funderade lite på om jag skulle åka någonstans men jag vet inte. Blir nog i alla fall en helgresa till Tyskland i början av december, måste gå på julmarknad. Har 4 veckor semester sparat och en massa övertidstimmar, men det är trist att åka själv.

2008-10-27 @ 19:20:19
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: Katie

Tack tack, men Zoe säger att jag ser ut som en fjortis, fast jag egentligen ser ut som kändisarna :P

2008-10-27 @ 21:09:15
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Tessa

Låter som en bra idé att åka i väg och få se nåt annat än vår lilla stad mellan varven :-D

2008-10-27 @ 21:16:23
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:har inte riktigt planerat nåt än men jag undersöker möjligheterna för en helg borta någonstans, inget bestämt ännu, du får veta när jag vet.

>Lennart:jag tycker att det lät jättegott, har lust att dra iväg på en långresa om det blir lite pengar över, tror att jag ska ta tjänstledigt några månader i så fall och bara dra, får väl se om man kan få nåt sällskap

>Katie:Det var så lite så, du ska inte bry dig om vad hon säger...

>Tessa:Vi får väl se vad det blir...



Kram

2008-10-27 @ 21:28:52
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0