Home alone...

...nu har jag kommit hem efter jobbet, gick direkt hem efter jobbet, bytte om till träningskläder och gick tillbaka till jobbet för att gå lite på löpbandet, gick väl lite mer än 1 timme, sedan avslutade jag med en varm bastu och efter den en kall dusch.
Sitter här som vanligt i min ensamhet, med datorn i knät och tv'n på, sitter mest och lyssnar på den medan jag bloggar och surfar runt, men samtidigt så är det rätt så trivsamt att få göra precis som man vill...
Har nu kommit hem och har nyss kopplat  upp, ska kolla om ni skrivit något intressant men kände att jag var tvungen att skriva några rader först, annars ledsnar ni väl på mig och mitt bloggande.
Jag bestämde mig för att inte gå till pappa och mormor ikväll efter jobbet, tar det imorgon istället när jag slutar tidigare, tyckte att det skulle bli för sent annars om jag gjort det ikväll.
Känner mig lite hungrig, har inte ätit någonting sedan lunch och nu börjar min mage att kurra lite, kanske måste se om  jag har nåt att äta.
Hoppas att det är okey och jag lovar att återkomma senare...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0