Hemma...

nu är jag hemma igen, till slut, tog en promenad ner på stan när jag slutade jobbet, var in på några affärer men handlade ingenting,  så det blev billlgt.
När jag kände att jag var färdig med stan så fortsatte jag min promenad, hade väl inte tänkt att gå så långt som jag gjorde men det blev en promenad på över 2 1/2 timme, en av mina bloggkompisar passerade mig efter vägen.
När jag närmade mig hemmet så gick jag in på Ica för att handla lite prylar, träffade en av mina grannar P där och vi snackade en stund, hon kommer att flytta härifrån, hon har köpt ett radhus för att få lite mer plats för henne och flickorna, tråkigt, men jag förstår henne, kommer att sakna henne eftersom hon sitter med i styrelsen för vår bostadsrättsförening.
Hoppas bara att vi kan hitta en ny ordförande nu, får väl kalla till ett extra styrelsemöte.
Hon satte ut sin lägenhet på blocket och om jag förstod henne rätt så har redan 3 intressenter varit där och kollat på hennes lägenhet, hoppas att det är nån trevlig och vänlig person som flyttar hit.
Har inte käkat någonting sedan lunchen på jobbet, gjorde mig en smootie när jag kom hem mest för att få i mig någonting.
Har nyss kollat igenom bloggkoll och hade 30 nya inlägg från er mina vänner, några har fått kommentarer.
Nu måste jag gå igenom min mail också, men jag återkommer lite senare, tills dess...

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

God kväll....

Alltid jobbigt innan man vet vad för grannar man får. Hoppas det blir bra sådana =)



Ha en bra kväll....

Kram

2008-10-30 @ 22:19:47
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hade det inte blivit så långt för mig till jobbet så hade jag varit högintresserad av den lägenheten... jag vill upp dit och DÅ hade du fått en trevlig granne :-D

2008-10-30 @ 22:42:52
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>A:Godnatt måste jag väl säga nu, det lät som det var trevliga personer som varit där och tittat i alla fall..

>Tessa:vet inte om den varit stor nog för dig, hon har en 3:a och hur stort har du idag..

Kram

2008-10-31 @ 00:52:45
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Linda

Hittade inte någon stoppknapp tyvärr, det kommer bara mer och mer snö tyvärr. Mysigt med ett vinterlandskap kring advent och jul...men inte redan! kram

2008-10-31 @ 09:46:23
URL: http://autumnleaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

>Linda:Visst är det fint med snö, men alldeles för tidigt, tyckte att det var fyndigt det där med en stoppknapp för snöfallet, ha en bra dag...

Kram

2008-10-31 @ 11:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0