398 Godmorgon...

...kamrater, ni har väl kanske inte vaknat ännu, jag har i alla fall varit ute på en stärkande promenad på nästan 1 1/2 timme, har även käkat några hårdmackor och ett glas juice.
Fortsättningen av arbetskvällen gick bra, fick ett ärende precis innan jag skulle sluta så jag blev kvar lite längre på jobbet.
Tog mig sedan en liten promenad innan jag styrde mina steg hemöver, lyssnade lite på en bok under tiden som jag promenerade.
När jag sedan kommit hem så var det bara en lugn och skön kväll, kopplade upp mig på nätet innan jag skulle gå och lägga mig, men det blev inget inlägg då, besvarade bara några mail och skrev några kommentarer på några inlägg.
Nu ska jag snart ta mig en dusch och tvätta bort natten och svetten från min promenad, vill ju inte komma på jobbet och lukta...
Idag ska jag ha utbildning på jobbet mellan 8:00--16:30, så jag antar att jag inte kommer att ha mycket tid att blogga, läsa bloggar eller svara på mail, men jag lovar att jag återkommer om ni lovar att ni inte överger mig och min blogg.
Nu är det dags för den sköna duschen, men...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Att du orkar vandra så tidigt om morgonen =O

Du är disciplinerad du ;)



Kram

2008-10-24 @ 09:04:45
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det är inte så svårt det är bara att bestämma sig för att kliva upp sedan genomföra det.



kram

2008-10-24 @ 16:34:57
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0