390 Home...

...alone again. Så nu sitter jag här igen i min ensamhet och läser era nya inlägg, hade fått över 20 nya inlägg från er sedan jag gick på styrelsemöte.Några av er har fått kommentarer och några inte, men var inte ledsna över det, jag hade väl iinget att komma med på det ni skrivit.
Har kollat på "Oskyldigt dömd" under tiden jag läst igenom era inlägg, gillar det och har väl lyckats se alla avsnitt, något har jag sett i repris på grund av att jag jobbat en onsdagkväll.
Styrelsemötet gick bra, vi blev till och med bjudna på fika ikväll, mackor och kaffe, gott...
Jag fick till och med 3 överblivna mackor med mig hem, kankse måste fika nån av dem snart, känner mig lite sugen...
Vi lyckades väl reda ut de mesta frågetecken som vi hade begärt att vi skulle reda ut,har även bestämt ett datum för årsstämman,men det blir inte förrän i februari nästa år, va konstigt det känns att skriva nästa år redan nu, det känns som det är så länge dit... 
Som jag känner mig nu så kommer jag nog att jobba imorgon, har 12:00--20:30 imorgon och då behöver jag ju inte kliva upp så tidigt, kanske till och med hinner med en liten promenad, ja, jag skrev liten promenad...
Imorgon skulle visst mormor få flytta till en korttidsplats och det blir här i stan, vet inte hur länge hon får vara kvar där, men det känns rätt så bra, då har vi ju fortfarande möjlighet att hälsa på henne, hellre än att hon skulle hamna 7--8 mil härifrån...
Har inte hunnit pratat med N om det men jag nämnde det för M tidigare ikväll när vi pratade, N jobbar sent ikväll så han berättar väl för henne när hon kommer hem, hon skulle visst hälsa på henne imorgon.
Nu ska jag ta mig nåt att fika, men jag återkommer...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Gott med mackor på kvällskvisten =)

Vad bra att du kryade på dig så fort... Om du nu inte blir sjuk i natt igen då =/



Hoppas kvällen är bra =)

Kram

2008-10-22 @ 22:51:42
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det är väl inte speciellt nyttigt men gott var det. Får väl se hur det känns imorgon när jag vaknar och hur natten blir, men som det känns nu så blir det jobb imorgon.

Annars är väl kvällen bra, skulle ha varit roligare med lite sällskap...



Kram

2008-10-22 @ 23:06:56
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0