388 Tisdag..

...igår tog jag mig ju en riktigt skön promenad upp till sjukhuset för att vara med på vårdplanering för mormor A, N var också där, hon är medveten om att hon ej kan komma hem till sin lägenhet än på ett tag.
Det bestämdes att kommunen skulle försöka att hitta någon korttidsplats åt henne, vet inte var hon  hamnar då, men eftersom hon behöver hjälp och tillsyn hela tiden så är det väl det bästa för henne, tills hon blir piggare.
När mötet var slut träffade jag även pappa en sväng, han var väldigt ledsen igår så det var jättejobbigt att träffa honom, han hade varit och kollat sina ögon och fått beskedet att de inte kunde göra någonting för honom, utan, och det är klart att det är jobbigt att höra för honom.
Fortsatte min promenad hemöver, var tvungen att duscha igen när jag kom hem, hade svettats rätt så mycket under förmiddagen.
När jag kommit på jobbet så skulle vi ju börja med ett möte mellan 14:00--15:00, började frysa under mötet och det blev bara värre och värre.
När jag kom tillbaka till jobbet för att jobba så började det killa och klia i näsan och ögonen blev väldigt känsliga för ljus, fick sitta med huvan över huvdet för att inte få alltför mycket ljus i ögonen.
Kände att det skulle nog inte funka att jobba hela kvällen, var och kollade med hon som sköter bemanningen och vi var rätt så många som skulle jobba kväll igår, så det skulle inte vara någon katastrof om jag gick hem för att jag inte mådde bra.
Gick hem från jobbet vid 5-tiden och gick till sängs på en gång, vaknade till vid 9-tiden och klev upp och satte mig framför tv'n en stund, drack en kopp te och käkade en macka, kom på att jag inte hade ätit någonting tidigare.
Ögonen var alldeles för känsliga för ljus fortfarande så jag gick till sängs igen, har vaknat några gånger under natten på grund av att det blivit för varmt i sängen och sedan har jag varit tvungen att snyta mig.
Ringde till jobbet och sjukanmälde mig imorse igen, skulle haft utbildning idag, men det missar jag ju nu, ingenting att göra nåt åt, kanske kan gå den på torsdag eller fredag, om jag nu mår bättre då.
Hoppas att ni får en bra dag, här verkar vädret fint i alla fall, kanske återkommer lite senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Då hoppas jag att du tar det lugnt och vilar....

Inga promenader hör du du ;)

Krya på dig nu vännen....



Kram

2008-10-22 @ 13:01:13
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: ejmis

Hoppas du snart mår bättre.

2008-10-22 @ 13:22:22
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A: Tack så mycket och visst tar jag det lugnt och vilar, ligger bara i soffan och softar och glor på film

>Ejmis:Tack så mycket det hoppas jag också



Kram

2008-10-22 @ 15:16:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: Tessa

KRYA PÅ DIG!

Jag pratade med din syster förut och hon var lite orolig eftersom du aldrig brukar vara sjuk...

Ta hand om dig nu och se till att du blir frisk!

2008-10-22 @ 15:33:05
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Krya på dej och var rädd om dej! /S

2008-10-22 @ 15:55:08
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Tack så mycket, det är sällan som jag är sjuk men det känns redan lite bättre

>Anonym:Tack så mycket, ska försöka vara rädd om mig och du ska vara rädd om dig...



Kram

2008-10-22 @ 16:31:37
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0