378 Färdig..

..fikad, bullarna var jättegoda, tog en kopp te till dem och den och bullarna satt bra.
Har även hunnit att prata med K, hon var inte så pratglad ikväll, hon sa att hon  var trött och lite spänd inför praktiken nästa vecka.
Z har kommit hem nu, fick just ett sms från henne om att hon var hemma, vi ska höras imorgon när hon slutar skolan, borde väl vara vid 10-tiden.
Börjar att känna mig lite trött, men det känns som jag inte vill gå och lägga mig riktigt ännu, känns som jag vill utnyttja ledigheten till max, har ju sovmorgon imorgon eftersom jag jobbar sent på måndag och tisdag.
Det känns som jag har hur mycket som helst att göra till veckan.
Måndag: jobbar kväll till 22:15 men skall försöka att träffa Z innan jobbet,
Tisdag: jobbar kväll till 22:15 och ska upp på möte på sjukhuset, vårdplanering för mormor, hoppas att N kan hänga med också,  ju fler öron som hör ju bättre bör vi ju komma ihåg...
Onsdag:jobbar till 17:45 styrelsemöte 18:30, vet inte hur länge det kan pågå
Torsdag: utbildning hela dagen 8:00--16:30, eventuellt hjälpa M med bilen den kvällen
Fredag: jobbar 7:45--16:15, tror att jag kan flexa ut från 15:15 med lite tur
Det var väl min arbetsvecka i stort, kanske inte så mycket ändå, men  det känns som det är mycket...
Måste ju försöka att promenera lite också, måste ju försöka att få till lite steg på stegtävlingen, även om jag själv går mycket så går jag även för laget, vi har ju bestämt oss för att vi ska spöa chefslaget, återkommer med ett inlägg om helgens steg...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0