372 Lördag...

...min lördag började med att jag hade sovmorgon, törs nästan inte erkänna att jag inte kllev upp förrän klockan 10, hade varit upp på toa inatt nån gång eller tidigt i morse, men somnade om så skönt.
Käkade frukost, kors i taket, det händer inte så ofta men i morse hände det, efter det tandborstning och dusch, sedan kläderna på, tog mig en promenad ner på stan för en fika.
Mötte N och M, men de hade några ärenden att göra först så jag gick in och tog några platser på Lilla Cafét, fikade och läste tidningen, hann även med påtår innan M och N kom, när de fikat klart skulle N kolla på några kläder, de skulle på nån fest ikväll.
Vi gjorde sällskap på väg från stan och de gick hem och jag fortsatte på en långpromenad, har varit ute över 5 timmar idag, skönt ute var det men nu känner jag mig trött i ben och fötter, blir nog en lugn kväll framför tv'n ikväll.
Nu måste jag ta och läsa igenom alla 30 nya inlägg som jag fått på bloggkoll, men jag återkommer om en stund...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha... Jag kan ju alltid önska att tjejen är jag ;)

2008-10-18 @ 20:25:39
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: A

Hehehe... Har inte vågat skriva ut mitt kaffedrickande idag ;) Fast jag har druckit mindre än vanligt....

2008-10-18 @ 20:27:37
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Trodde att det var en bild i profil på dig, men om det inte är det så får du väl kalla det för målbild.

Jag förstod nästan att du hade druckit kaffe, men det är väl bra om du kan sänka konsumtionen lite.



Kram

2008-10-18 @ 20:34:43
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0