366 Lunch..

...nu har jag nyss haft eller har matrast, det blev en skål soppa, fick bjuda N på en skål soppa också, orkade inte äta upp allt ensam och då kunde hon spara sin matlåda till ett annat tillfälle.
Har även fått klart med att jag kan flexa ut från 14:00 och det gör inte ont precis, N berättade just att M är ledig idag, får väl se om vi träffar honom nåt sedan.
Jag tar mig väl en promenad ner på stan när jag slutar för dagen, kanske kan hitta nåt trevligt fikasällskap, undrar om det är någon som är intresserad???
Nu har solen tittat fram och det verkar som det är fint väder, va perfekt när jag snart slutar, hoppas att det fortsätter med att vara fint väder.
Oj, nu tog min matrast slut och jag måste återgå till arbetet, jag återkommer senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0