362 Home...

...again and alone as usual, men det är ju bara som vanligt, men jag ska inte klaga, jag trivs ju rätt så bra att vara singel, får göra som jag vill utan att nån kan komma med pekpinnar och förmaningar, skönt...
Jag kunde inte låta bli att gå några extra steg på vägen hem, ni skulle bara veta hur många steg jag fått till idag, kommer ett inlägg om det lite senare.
Känner mig som jag håller på att bli lite förkyld, känns lite tjockt i halsen, tror jag ska ta mig en kopp honungsvatten med lite citron i, det brukar hjälpa om man kan få i sig det när det är riktigt varmt.
Ska gå och fixa det nu,men återkommer snart igen...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hehehe... Här hemma är det jag som står för pekpinnarna =)

God natt vännen...

Sov gott



Kram

2008-10-16 @ 23:50:37
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Det hade jag redan förstått, sov gott du också min vän.



Kram

2008-10-16 @ 23:54:59
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0