356 Mycket...

...läsning blev det, innan jag hade gått igenom alla 29 inlägg så hade det kommit 5 nya, har läst igenom alla nu och skrivit några kommentarer, ni får väl själv kolla om jag lämnat nåt spår efter mig.
Ska nog snart gå och lägga mig, känner mig rätt så trött, antar att det beror på alla mina promenader, det är ju inget ont som inte har något gott med sig, är det inte det man brukar säga?
Imorgon börjar jag jobba 8:00, har inte bestämt mig ännu om det blir en långpromenad eller en kortare, måste nästan bestämma mig innan jag går och lägger mig, så jag vet vad jag ska ställa klockan på, har ju en stund till  på mig innan jag måste ta beslut.
Nu ska jag ta mig en dusch innan det är läggdags, återkommer om en stund...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0