337 Godmorgon...

mina vänner, hoppas att ni haft en bra natt och känner er utvilade på veckans sista dag.
Jag själv har sovit bra som vanligt, men det beror nog  på att jag ofta är så trött när jag går och lägger mig, kanske även beror på alla promenader?
Idag ska jag ta mig en promenad upp till sjukhuset och hälsa på pappa och mormor A, eftersom N och M var  dit igår så känns det som jag borde. hälsa på idag, det är några dagar sedan jag var där senast. Ska väl även ta mig en tur förbi höstmarknaden idag, hade inga pengar med mig igår när jag var dit men hittade väl samtidigt ingenting som jag hade behov av.
Jag hoppas att ni får en bra dag och att vädret blir lika bra idag som vi hade igår, i alla fall här där jag bor.
Återkommer lite senare under dagen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Ha en fin söndag!

2008-10-12 @ 12:03:25
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

Tack så mycket, än så länge har den varit bra, hoppas att det fortsätter så.



Kram

2008-10-12 @ 14:37:44
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0