334 Uppdaterat...

...nu har jag uppdaterat mig på ert liv i bloggvärlden, det verkar som det hade hänt mycket sedan jag tittade till er senast, får skylla på att fiestan tog allt mitt intresse.
Tror att jag gått igenom total 50 inlägg, det kom in några nya under tiden som jag läste de andra 42 inläggen.
Jag  hade väl egentligen kunna kolla detta inatt när jag kom hem, men jag tror att mina kommentarer skulle ha blivit lite svåra att tyda på grund av min berusning. En del av er skriver ju så otroligt mycket att man undrar var ni får allt ifrån, jag klagar inte men jag blir lite avundsjuk på att jag har lite svårt att komma på vad jag ska skriva om ibland.
Fick ett sms från N nyss där hon berättade att de varit till mormor A och var på väg till pappa, får väl ringa sen och få statusläge på dem båda.
Försökte just att ringa M men de var och handlade så vi bestämde att jag skulle höra av mig lite senare istället.
Har fortfarande inte tagit itu med klippning och rakning men jag kanske ska göra det nu, tror att M ville låna min hårklippnngsapparat senare.
Ja, nu har jag bestämt mig, nu är det dags, nu ska jag inte sitta och blogga längre, men jag återkommer lite senare, om ni vill och hälsan finns...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag tror att hemmafesterna blir bäst faktiskt.. men det var ju god mat och trevligt folk men det blir mer gemytligt i ett hem :-D så det blir det nästa gång! Jag tycker att du bloggar jättebra, jag är förvånad att du bloggar så mycket och så bra och det har jag sagt till Nettan flera gånger :-D

2008-10-11 @ 21:53:20
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa: Jag har ju inte varit med på dem, har ni bestämt något nytt datum?

Tack så mycket för din feedback.



Kram

2008-10-11 @ 23:49:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0