332 Festen...

...som ni vet så var jag bjuden på fiesta igår, tidigare under dagen hade de haft både dans och trumkurs, så många som kom till fiestan hade varit igång länge.
N var och hämtade mig och så åkte vi till dem, jag hade hunnit dricka några glas rött innan och jag sa att hon och jag kunde dricka ur min vinbox.
M stod i duschen när vi kom hem till dom, så N och jag tog ett glas var medan vi väntade på vår chaufför Å,  hon kom och hämtade oss vid 7-tiden och skjutsade oss till fiestan, tack för skjutsen Å.
När vi kom dit så var det rätt så lugnt, vi satt och drack och snackade tills maten dök upp och då satte sig alla till bords och käkade, jättegod mat.
En stund senare började dansen/dansuppvisning, det var en kvinna som heter Fanta som var jätteduktig på att dansa, tror att det var hon som hållt i danskursen tidigare på dagen.
Eftersom jag smakat en del alkohol så tog det inte lång tid innan jag var uppe på dansgolvet, tycker ju om att dansa även om jag inte kan, tror jag dansade mest hela kvällen. Jag blev inte allför berusad, har inga minnesluckor även om M och N försökt att lura i mig en massa saker, att jag gjort si eller så, men det gick jag inte på, minns allt.
Jag antar att det kommer bilder från fiestan på nån av mina bloggkompisars bloggar, de som var med i alla fall.
Jag hade ju tänkt mig att promenera hem, men då N och M beställde en taxi till sig själva och sa att de kunde skjutsa hem mig först, så lät det rätt så bra, kom ju hem lite snabbare på det sättet också och det var skönt.
Är lite osäker på när jag kom hem, men det var ju egentligen inte så viktigt heller, har kollat med grannen och hon hade inte hört mig inatt, så jag var nog tyst och snäll när jag kom hem.
Jag hade till och med vikt ihop mina kläder, när jag klädde av mig.
Fortsättning i nästa inlägg...

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Lennart

Jag viker inte ihop mina kläder då jag lägger mig efter att ha festat. Antingen sliter jag bara av mig allt i en stor hög på golvet och lägger mig. Var som helst där jag hittar något mjukt att sova på. Eller så rasar jag helt enkelt ner med kläderna på.

2008-10-11 @ 18:19:01
URL: http://trannel.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Lennart: I vanliga fall är jag nog inte så noga, vet inte vad som hände inatt eftersom jag var så ordentlig.

Det har nog hänt att jag vaknat fullt påklädd i sängen dagen efter, det enda jag tagit av mig har varit mina skor. Jag brukar sällan ha nåt problem att somna och när jag är berusad så kan jag nog sova var som helst, det har hänt.



Kram

2008-10-11 @ 23:45:35
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0