329 Fredags...

...fräckis, fick denna historia av en kollega alldeles nyss, tänkte att den kanske kunde roa....
======================================================

Det medelålders äkta paret gör sig i ordning för att gå till sängs.

Frun ställer sig naken fram för den stora sovrumsspegeln:

- Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här.

Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer,

jag har feta ben och armarna är sladdriga.

Hon vänder sej till sin man och säger:

- Säg nåt positivt så jag mår bättre.

Han tänker allvarligt en stund och så säger han:

- Det är i alla fall inget fel på din syn...


Makens begravning äger rum i Heliga Korsets kapell på söndag...
 ======================================================

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

asg

2008-10-10 @ 19:13:50
Postat av: LillaNisse

>Susanne:va kul att den roade...



Kram

2008-10-11 @ 15:37:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0