323 Trettiotre...

...nya inlägg var det från er på bloggkoll.se, nu har jag läst igenom alla, men det tog tid, ni är några som fått kommentarer från mig, men inte alla, hade väl inget att komma med på de inläggen, det kanske jag inte har annars heller, men jag  försöker.
Har haft lite problem med min uppkoppling också, har till och med fått stänga av dator'n för att få det att funka riktigt igen, vet inte vad som kan vara fel, det kanske är hög belastning just nu på nätet?
Kom just på att jag inte ens startat tv'n, det brukar vara det första jag gör på morgonen när jag kliver upp och när jag kommer hem, kanske ska skippa tv'n ikväll, men då får jag nog abstinens...
Nu ska jag snart ta mig en dusch, behöver nog det efter mina promenader, vill ju inte lukta för mycket karl om det skulle titta förbi någon här, svettlukt är ju ingen höjdare.
Återkommer om en stund igen, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag har också haft problem med min uppkoppling men det beror nog på att de gräver så mycket här ute..

Ha en bra kväll :-D

2008-10-09 @ 19:39:41
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det brukar ofta vara så här vid den här tiden tycker jag, här gräver de ingenting i alla fall, är du laddad för imorgon?



Kram

2008-10-09 @ 19:53:39
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0