322 Till slut...

...har jag kommit hem, ursäkta för att ni fått vänta på inlägg från mig, men efter vår personaldag idag så tog jag mig en promenad och har nytt kommit hem.
Dagen har varit bra, har lyssnat på 2 föreläsare på förmiddagen, och ibland känns det som att allt blir bara snurrigare ju mer man får veta om olika regler.
Ledningen bjöd på mat idag, det var sallad och bröd men det var jättegott, jag tog mig en kortare promenad innan jag skulle äta, bara för att slippa köa till salladen.
Eftermiddagen bjöd på en ny föreläsare, även hans ämne var intressant, vi blev indelade i smågrupper och skulle diskutera oss fram i olika frågeställningar.
Vi fick sluta 16:00 och då bestämde jag mig för en promenad, det är så skönt väder ute och jag tycker att man kan och hinner fundera så mycket under tiden, glömmer egentligen bort att jag promenerar. Mötte även en bloggvän efter vägen som blinkade åt mig, ja, jag menar med billyset, kul att se dig igen...
Jag var nog ute 1 1/2 timme igen och på väg hem var jag in på Ica för att handla lite, träffade en bekant där som jag surrade bort lite tid med.
Nu ska jag gå igenom bloggkoll.se och se hur  mycket jag missat under dagen, men jag återkommer lite senare, tills dess...

Vi  hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: A

Hehe... Jag dricker massor av kaffe =)

Jag är rastlös och är ganska glad sådana dagar då jag verkligen tar mig för något.... Ibland när jag är ledig sitter jag mest vid datorn eller vandrar omkring rastlöst hemma men gör egentligen inget. Så idag var en bra dag =)



Kul men jobbigt med sådana utbildningsdagar.. Är det bara intressanta föreläsningar kan det vara riktigt trevligt =)



Ha en skön kväll...

Kram

2008-10-09 @ 19:11:54
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Jag förstod nästan det när du skrev att du skulle koka en panna till, det är inte bra med för mycket kaffe, kanske det är orsak till din oro ibland..

Ha en skön kväll du också.



Kram

2008-10-09 @ 19:23:04
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0