318 Hemma...

...till slut, det blev en riktig långpromenad igen efter jobbet, samma sväng som i morse och den tog cirka 2 timmar.
Om jag ska vara ärlig så gick jag inte genom stan på väg hem den här andra turen utan jag tog Långgatan fram istället, var nästan utan snus så jag var in på kiosken och köpte en stock snus.
Träffade en av mina bloggkompisar under promenaden, vi känner inte varandra "In Real Life", men genom bloggvärlden har vi fått kontakt med varandra, vi bytte några ord med varandra ochh sen fortsatte vi promenaden åt varsitt håll, det var kul att träffas.
Har länge funderat över det här att träffa någon på riktigt som man bara lärt känna via bloggen och om man ser till det här mötet jag nyss hade, så är det väl inget att vara nervös för.
Sedan jag kom hem så har jag bara duschat och bytt kläder och nu sitter jag framför tv'n med dator'n i knät och tittar på "Oskyldigt dömd", gillar Persbrandt som skådis, ibland är han väldigt osympatisk, så att man nästan blir förbannad på honom, men då får jag påminna mig själv, att det är ju bara film.
Fördelen med den här serien är att det är fristående avsnitt, verkar inte göra någonting om man missar ett avsnitt.
Nu ska jag gå igenom bloggkoll.se för att se om det kommit några nya inlägg från er mina vänner, jag återkommer lite senare, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Tessa

Det är kul då man träffar någon så där som du beskrev :-) Ha en god natt nu!

2008-10-08 @ 22:13:49
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Tessa:Det var jättetrevligt men samtidigt lite nervöst, ha en god natt du också, sov gott.



Kram

2008-10-08 @ 22:24:18
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: A

Jag har träffat två bloggkompisar i somras... Shit vad jag var nervös men oj vad kul det blev =)

Sov gott....

Kram

2008-10-08 @ 23:09:28
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>A:Nu var det ju inte meningen att vi skulle träffa varandra, men vi vet ju om varandra, men har nog aldrig tidigare pratat med varandra så men lite nervöst kändes det allt, i alla fall för mig.

Sov gott du också.



Kram

2008-10-08 @ 23:24:40
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0