317 Snart så...

..är det dags att gå hem för denna dag,  det här arbetspasset är det värsta jag vet om, har jobbat 9:15--17:45 idag, och det tycker jag inte om, får inte börja nåt tidigare på grund av att jag jobbade till 22:15 igårkväll.
Det är så tråkigt när dagpersonalen börjar att gå hem vid 16:15 eller 16:30 och så vet jag att jag har över 1 timme kvar innan jag får gå hem.
Imorgon har vi personaldag hela dagen 8:00---16:30 så då blir det nog minimalt bloggat, får väl försöka att ta igen det idag och imorgonkväll istället, hoppas inte att ni överger mig av den anledningen, skulle bli ledsen då...
Tror nästan att jag ska ta en kvällspromenad nu när jag slutar, får väl se hur långt och hur länge orken finns, har ju inget annat för mig ikväll heller så det spelar väl ingen roll om jag rör lite på fläsket då, kan ju behöva att tappa några kilo, det skulle inte skada.
Ikväll blir det ingen tur till mormor A eller till pappa, det får räcka att jag var dit igår, tror inte att N tänker gå/åka dit heller, tror att de hade planerat nåt annat ikväll,  och jag menar att vi har ju fortfarande ett liv, trots att A ligger på sjukhuset.
Vi får väl se när jag återkommer under kvällen, ni får väl använda bloggkoll.se så att ni ser när det publiceras nya inlägg, då missar ni dem inte, men jag lovar att jag återkommer senare, tills dess....

Vi hörs/syns
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inget möte på andra bron. Skrämde jag dej?

2008-10-08 @ 19:15:50
Postat av: LillaNisse

>Anonym:You've got mail...



Kram

2008-10-08 @ 20:41:13
URL: http://lillanisse.blogg.se/
Postat av: ejmis

Blev du nyfiken? ;)

2008-10-08 @ 21:11:33
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: LillaNisse

>Ejmis:Nyfiken ja, det är ju bara förnamnet.

Men jag tror inte att det är så spännande så att bildtexten stämmer....



Kram

2008-10-08 @ 21:17:24
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0