315 Morning...

God morgon mina vänner, borde väl säga god middag nu när klockan hunnit att bli så mycket. Jag har haft en bra natt igen, sovit jättegott, men givetvis ensam som vanligt, men det är helt okey, tror inte att jag skulle orka med några andra övningar. Tycker att jag sover mycket bättre nu sedan jag började att promenera och så känns det som jag är på lite bättre humör.
I morse när jag klev upp så hade vi minus 3 grader, klädde på mig och tog en riktig långpromenad, var ute i nästan 2 timmar men det var jätteskönt.
Lyssnade på morgonpassat under promenaden, tycker att de spelar rätt så bra musik ibland, så ibland lyssnar jag på det istället för nån musik från mobilen.
Fick ett sms från en vän, det var ett svar på ett sms som jag skickade igårkväll, som blivit missat, bättre sent än aldrig, är det inte så man säger? Svarade i alla fall på det och hoppas att det stöttar dig lite i alla fall....
Kom hem vid 8:30, tryckte i mig en macka och skyndade mig in i duschen, skulle ju börja jobba 9:15, tittade på klockan när jag kom ur duschen och då hade den hunnit att bli 9:08 och då var det bara att snabba sig på.
Klädde mig snabbt och plockade fram några matlådor ur kylen och så satte jag iväg, kom till jobbet 5 minuter försent, men det är ingen fara, det dras ju på flexen, och där ligger jag ju på plus sedan tidigare.
Nu har jag precis haft fikarast, hade en tunnbrödrulle kvar från igår som jag åt upp och sedan har jag gått igenom era nya inlägg, hade över 25 nya inlägg på bloggkoll.se, några kommentarer har jag fått till.
Har även haft lite "röd tid" men den är nu slut så jag måste börja att jobba igen, men jag återkommer, tills dess...

Vi hörs/syns
Kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

GRATTIS på namnsdagen NILS!!!!!!!!!!

2008-10-08 @ 11:40:18
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Tessa

Grattis på namnsdagen :-) Du är duktig som stegar på... själv sätter jag mig på cykeln och cyklar mina 500m till jobbet. Den dagen kommer då det är så att du VILL dela din säng med någon, det är jag säker på :-D

2008-10-08 @ 13:20:46
URL: http://tesza.bloggspace.se
Postat av: LillaNisse

>Nettan:Tack så mycket...

>Tessa:Tack så mycket, jag gör vad jag kan när det gäller att röra på fläsket. Angående sällskap i sänger så "varför prenumerera när det finns lösnummer"?



Kram

2008-10-08 @ 13:38:07
URL: http://lillanisse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0